5 powodów, dla których warto zainwestować w VoIP

VoIP to popularna telefonia internetowa, dlatego z pewnością niejednokrotnie zetknąłeś się z jej nazwą. Jeśli jednak nie wiesz, na czym polega jej fenomen, warto sprawdzić czym się wyróżnia. VoIP to nie tylko doskonałe rozwiązanie dla biznesu, ale także dla osób prywatnych. Szacuje się, że w ciągu kilku lat telefonia IP wyprze tradycyjną. To solidny argument na to, by przyjrzeć się, w czym tkwi potęga VoIP.

 

VoIP pozwala zaoszczędzić koszty

Główną zaletą VoIP jest fakt, że pozwala znacząco zaoszczędzić koszty. To dlatego na to rozwiązanie decydują się przeważnie firmy, które posiadają kilka oddziałów w Polsce czy za granicą. VoIP będzie również doskonałym wyborem w przypadku, gdy często dzwonisz za granicę, np. do rodziny czy bliskich, którzy wyemigrowali w celach zarobkowych. Jeśli chodzi o biznes, w perspektywie czasu można dostrzec znacznie większą oszczędność. Co więcej, połączenia w ramach jednej sieci są darmowe.

 

VoIP to lepsza obsługa klienta

Każdej firmie zależy na tym, by klient był zadowolony. Dzięki sieci VoIP znacząco usprawnia się obsługa klienta. Telefonia IP oferuje szereg dodatkowych korzyści, jak np. przekazywanie połączeń, automatyczna sekretarka. Wszystko to wpływa na jakość obsługi, a klient nie musi zbyt długo oczekiwań na linii.

 

VoIP a profesjonalna infolinia

Decydując się na usługi VoIP, masz możliwość stworzenia profesjonalnej infolinii. Centrala VoIP kieruje ruch automatycznie w taki sposób, by czas oczekiwania był możliwie jak najkrótszy. Dzięki temu klienci trafiają do odpowiedniego działu. Wszystko dzięki usłudze interaktywnego menu (IVR).

 

VoIP to mniejsze koszty sprzętu

To, co wyróżnia sieć VoIP to fakt, że nie ma konieczności inwestowania w drogi sprzęt. Połączenia można wykonywać za pomocą telefonu komórkowego, stacjonarnego czy komputera. Oczywiście istnieją telefony IP, jednak ich zakup nie jest konieczny.

 

VoIP to mnóstwo funkcji dla biznesu

W zależności od tego, na jakiego operatora VoIP się zdecydujesz, masz do dyspozycji różnorodne funkcje. Warto jednak wspomnieć o najważniejszych z nich, które znacząco usprawniają pracę w biurze. Należą do nich m.in. wirtualna centrala telefoniczna, integracja z systemami CRM, wielokanałowe numery, widgety na stronę główną.

Artykuł zewnętrzny

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o