Odpowiedni system do marketing automation

Wiele firm potrzebuje automatyzacji marketingu od pozyskania leada na listę adresową, aż po sprzedaż produktu lub usługi. Marketing automation w firmie jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ pozwala nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale również zwiększyć wydajność oraz zaoszczędzić bardzo dużą ilość czasu.

 

Jak wybrać platformę marketing automation?

W Polsce mamy do wyboru kilka firm oferujących marketing automation, ale możemy również korzystać z usług firm zagranicznych, których jest znacznie więcej do automatyzacji marketingu. Nie wszystkie platformy automatyzacji marketingu będą odpowiednie w każdej branży, ponieważ powinniśmy poszukać automatyzacji dopasowanych do odpowiedniej branży oraz biznesu, który prowadzimy. Powinniśmy zwrócić na wiele kluczowych czynników, które mają bardzo duże znaczenie przy tworzeniu nowoczesnego marketingu.

 

Jakie cechy powinien mieć skuteczny marketing automation?

Przede wszystkim platforma do automatycznego marketingu powinna nam zapewnić wsparcie oraz prowadzenie kompletnej dokumentacji. Płacąc za taką usługę, powinniśmy mieć możliwość korzystania z czatu oraz wiadomości email lub z telefonu, aby kontaktować się z obsługą klienta i prosić o pomoc w dowolnej sytuacji związanych z marketingiem. Takie rozwiązanie warto wypróbować już podczas korzystania z darmowego okresu próbnego w konkretnej platformie marketingu automatyzacji.

 

Integracja z CRM oraz innymi usługami to kolejny bardzo ważny czynnik, pod względem którego powinniśmy wybierać platformę do automatyzacji marketingu. Najprawdopodobniej poszukując takiego rozwiązania korzystamy już ze specjalnego systemu do zarządzania relacji z klientami i nie musimy martwić się o to, że będziemy musieli znowu poświęcać czas na naukę nowego systemu. Warto poszukać takiej platformy do automatyzacji marketingu, która zapewni nam odpowiednie zintegrowanie z naszym bieżących system CRM, aby płynnie i szybko przenieść wszystkie kontakty do nowego systemu.

 

Kolejną bardzo ważną cechą automatycznego marketingu jest identyfikacja odwiedzających. Takie rozwiązanie pomoże nam wykonywać większość akcji związane z marketingiem w sposób automatyczny. Podczas okresu próbnego powinniśmy sprawdzić, czy działa taka usługa szybko oraz dobrze i warto tutaj przetestować wszystkie zdarzenia związane z porzuconym koszykiem, oraz innymi czynnościami wykonanymi przez klientów. Bardzo dużo informacji na temat automatycznego marketingu znajdziemy na stronie: http://growinternational.eu/pl/

 

Jak wybrać i wdrożyć marketing automation?

Rynek marketing automation będzie z roku na rok coraz większy, ponieważ każdy przedsiębiorca chce posiadać system, który umożliwi wzrost przychodów dla firmy. Przede wszystkim warto poszukać rozwiązania, które pozwoli nam uzyskać dostęp do bezpłatnych szkoleń związanych z marketingiem oraz obsługą systemu marketing automation. Dodatkowo powinniśmy poszukać takiego systemu, w którym będziemy mieli pomoc doświadczonych specjalistów na każdym etapie działań oraz zestaw gotowych i bezpłatnych integracji z różnymi systemami. Musimy również pamiętać, że zaplanowanie automatyzacji jest dopiero początkiem pracy, ponieważ dopiero w ciągu kilku tygodni lub miesięcy będziemy dokonywać różnych testów oraz analizować działania związane z marketingiem automatycznym. Jednak już po kilku tygodniach będziemy mogli zauważyć wzrost sprzedaży i wszystkie czynności udoskonalimy, aby działały automatycznie.

Artykuł zewnętrzny

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o